Almost every article on Scots Wikipedia is written by an American teenager who can’t speak Scots

7 Likes

Fookin’ Yanks… :face_with_raised_eyebrow:

tar 'n feather the boy

:rofl: I’ve been readin the Scots Wikipedia now because of this. It’s downright hilarious!

Taiwan , an aa kent as Formosa (frae Portuguese: Ilha Formosa , “Bonnie Island”), is an island situatit in East Asie in the Wastren Paceefic Ocean an locatit off the sootheastren coast o Mainland Cheenae. It haes comprysit maist (99%) o the territory o the Republic o Cheenae (ROC) syne the 1950s. The term “Taiwan” haes also acome a commonly uised alternative name baith domestically an internaitionally tae refer tae the entire kintra o Republic o Cheenae after the ROC lost internaitional diplomatic recognition as “Cheenae” in the 1970s.

This guy’s pretty much created a whole new written dialect of English!

:rofl: Every article is comedy gold! It should never be deleted. It should be preserved!

All I hear is Willie from the Simpsons!

8 Likes

That’s too funny :smiley:

2 Likes

what a champ

Bonnie Island :joy::joy::joy::joy::joy:

2 Likes

You’d be surprised how much of Wikipedia is written by a small handle of folks. Contributions by others beyond this group face extremely difficulty in being accepted - first hand experience.

2 Likes

Not surprised at all, actually. :2cents:

i think you mix two factors.
this article is about a minor language. you will find a lot of odd articles like this in many languages.

but the main language, in this case english. those articles are maintained quite well. and fixed pretty quickly.

but of course, it’s always about how many people care about a specific topic in a specific language.

Didn’t k ow Scots was a language.

Ye dinae ken Lallans wis a leid?! Willie O tha Grundskeepin wull nae a be cheery ta hear tha
:wink:

2 Likes

Time to start writing @Liam_Og

3 Likes

On that one, they seem to know what they’re talking about.

im Scottish and yea the wiki is pretty shit, but really who actually cares. its a wiki about some dialect in a tiny country. too many Scottish people are way too anal about this stuff

The Scots wiki page isn’t accurate??? how dare they!!! lets get the media involved!!Screen Shot 2020-08-31 at 02.19.01 the audacity!!!

I knew Gaelic was.