Chinese Chat Thread

I started this thread for Chinese language chatter, classical, colloquial, or otherwise. 想要就來吧. Normal rules on personal attacks etc. apply :slight_smile:

你好 ^^

不是已經有了嗎?

有嗎?在哪裡

每次努力把它挖出來,結果大家又忘了。

沒關係,重新開始就好

罩子放亮一點!

看無!

請講狗以…